Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Nevim proc, ale neni tento blog usekly? Cely clanek jsem si mohl precist az na http://www.moravskynarod.cz

0 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavé postřehy ze Slovenska.

Na Slovensku - ve Vysokých Tatrách, ve Slovenském ráji a na Roháčích - jsem byl několikrát a vždy se mi tam moc líbilo.

Mám též příjemné vzpomínky na setkání se Slováky, jak během mých cest po Slovensku, tak ze studií v Praze. Stále je vidím jako naše bratry, i když termín bratři je - po období komunismu, kdy nám jako bratři byli předkládání sovětští Rusové - trochu zprofanovaný.

Moravany mám také rád. Můj otec pocházel z Brna.

3 0
možnosti

Já su, pane Ševčíku, na rozdíl od Vás, Moravák.

(Moravan - to zní jako jméno rychlíku Břeclav - Bohumín)

1 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1820x
Su Moravan a su na to hrdý. Mám rád našu Moravskú zem. -  www.zamoravu.eu

- www.moravskynarod.cz

Seznam rubrik